Lesson planning basic skills in Urdu

 سبق  کی منصوبہ بندی کی بنیادی باتیں۔

 سبق کی منصوبہ بندی کیا ہے؟

 

_________________________________________
سبق کی منصوبہ بندی طلباء کے لیے سیکھنے کے ایک منظم تجربے کو ڈیزائن کرنے کا عمل ہ



 
جو عام طور پر اساتذہ یا معلمین کرتے ہیں۔ اس میں سیکھنے کے مقاصد کی شناخت،
 تدریسی طریقوں اور مواد کا تعین، اور طالب علم کے سیکھنے کے نتائج کا جائزہ لینے کے لیے ایک منظم طریقہ کار شامل ہے۔
سبق کی منصوبہ بندی میں عام طور پر اقدامات کی ایک ترتیب شامل ہوتی ہے جس میں شامل ہیں: سیکھنے کے مقاصد کی شناخت:
 اس میں یہ شناخت کرنا شامل ہے کہ سبق کے اختتام تک طلباء کو کیا جاننے یا کرنے کے قابل ہونا چاہیے۔ تدریسی حکمت عملی اور مواد کا انتخاب:
 اساتذہ سیکھنے کے مقاصد کی بنیاد پر 
استعمال کرنے کے لیے سب سے موثر تدریسی طریقوں اور مواد کا تعین کرتے ہیں۔
سبق کا خاکہ بنانا:
 اس میں سبق کو سرگرمیوں کی منطقی ترتیب میں ترتیب دینا اور اس بات کی نشاندہی کرنا شامل ہے کہ ہر سرگرمی کے لیے کتنا وقت مختص کرنا ہے۔ 
تشخیص اور تشخیص:
 اس میں منصوبہ بندی کرنا شامل ہے کہ طالب علم کے سیکھنے کا اندازہ کیسے لگایا جائے اور سبق کی تاثیر کا اندازہ کیا جائے۔ اس بات کو یقینی بنانے کے لیے موثر سبق کی منصوبہ بندی ضروری ہے کہ طلباء سیکھیں اور مطلوبہ سیکھنے کے نتائج حاصل کریں۔ اس سے اساتذہ کو منظم اور تیار رہنے میں بھی مدد ملتی ہے، جس سے وہ اعلیٰ معیار کی ہدایات فراہم کر سکتے ہیں جو ان کے طلباء کی ضروریات کو پورا کرتی ہے۔
سبق کی منصوبہ بندی کے اقدامات سبق کی منصوبہ بندی تدریس کا ایک لازمی حصہ ہے جس میں سبق کو مؤثر طریقے سے ترتیب دینے اور فراہم کرنے کے لیے ایک منظم عمل شامل ہے۔ سبق کی منصوبہ بندی میں شامل عمومی اقدامات یہ ہیں: سیکھنے کے مقصد کا تعین کریں: سبق کی منصوبہ بندی کرنے سے پہلے، سیکھنے کے مخصوص مقصد کی نشاندہی کریں جو آپ اپنے طلباء کو حاصل کرنا چاہتے ہیں۔ یہ مقصد 

واضح، قابل پیمائش، اور نصاب کے مطابق ہونا چاہیے۔

Planning 



 👉To Download click Here

منصوبہ بندی کی تشخیص کے طریقے:
 منصوبہ بنائیں کہ آپ اپنے طلباء کی تعلیم کا اندازہ کیسے لگائیں گے۔ اس میں کوئز، ٹیسٹ، یا کلاس روم کے مباحث جیسے غیر رسمی جائزے شامل ہو سکتے ہیں۔
 سبق کا منصوبہ بنائیں:
 اپنے سبق کے منصوبے کی تفصیلات لکھیں، بشمول مقاصد، تدریسی طریقے، مواد، اور تشخیص کے طریقے۔ تفریق کو شامل کریں: اپنے طلباء کے سیکھنے کے مختلف انداز اور صلاحیتوں پر غور کریں اور ان کی انفرادی ضروریات کو پورا کرنے کے لیے تفریق کا منصوبہ بنائیں۔
وقت مختص کریں:
 سبق کے ہر جزو کے لیے وقت مختص کریں، بشمول تعارف، باڈی اور اختتام۔
 اندازہ لگائیں اور ایڈجسٹ کریں:
 اپنے سبق کے منصوبے کی تاثیر کا اندازہ کریں اور اسے اپنے طلباء اور ساتھیوں سے موصول ہونے والے تاثرات کی بنیاد پر ایڈجسٹ کریں۔ یاد رکھیں، سبق کی موثر منصوبہ بندی کے لیے تیاری، تفصیل پر توجہ، اور آپ کے طلباء کی متنوع ضروریات کو پورا کرنے کے لیے لچک کی ضرورت ہوتی ہے۔

Post a Comment

3 Comments